2017-10-27

Och veckorna rusar fram

Äntligen har jag kommit mig för att köpa något höstigt till krukan. Det gjorde jag i och för sig i söndags, men det tog några dagar innan någon (Håkan) fick tid att plantera växterna. Det blev rätt fint, kunde kanske ha haft mer färg. 



Oskar har fått hem en del jultidningspremier, bland annat en stol till airboarden. Häftigt!



Shelly vaktar min bok! Inte värt att försöka läsa!



Och ja, jag har fastnat i Skam. Sen på bollen, jag vet!

Nu ska jag snart sova!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att Oskar inte får ha airboarden med stol på vägarna...Det är ju livsfarligt eftersom man som förare inte ser barnen när de sitter ner! Egentligen en helt idiotisk uppfinning kan jag som förståndig vuxen tycka...

    Själv har jag börjat fundera på när jag ska sätta upp juldekorationerna på balkongen, så jag ligger nog lite före dig där...:)

    SvaraRadera
  2. Svar: Kolla in den här sidan https://annavirkpanna.com/2017/09/14/lar-dig-virka-c2c-del-1/ så får du jättebra instruktioner på hur man gör! Så roligt att virka!

    SvaraRadera