2017-10-20

Böcker i september

?/9 Livet enligt Sophie Manie av Linda Netsman
?/9 Ung kvinna saknad av Claire Douglas
8/9 Stora små lögner av Liane Moriarty
10/9 Damkören i Chilbury av Jennifer Ryan
?/9 Älska, glömma och förlåta av Lori Nelson Spielman

5 böcker i september. Har jag läst ovanligt lite eller har jag missat att skriva upp böcker jag läst? jag vet inte, men jag misstänker det senare. Synd i så fall, det är så bra att kunna googla böcker här på bloggen.

De här böckerna var bra vad jag minns. Lori Nelson Spielman är en ny favorit bland feelgood-författarna, jag gillade både den här boken och den förra, Det kommer alltid en ny himmel. Stora små lögner var bra, visst finns den som film eller serie? Damkören i Chilbury gav en inblick i engelskt vardagsliv under andra världskriget, jag gillar att inte bara få läsa om de stora händelserna.
Kommer jag på några fler böcker jag läst så får jag väl lägga till dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar