2016-12-02

Trevlig shoppingrunda

I onsdags tyckte jag det var dags att ta tag i det här med julklappar, så jag åkte till stan. Jag hade turen att få tag på Camilla, min goda vän som jag läste till lärare med. Hon hade inget annat för sig och vi fick en trevlig kväll med fika och shopping tillsammans. Jättekul!

Vi har känt varandra i över 21 år nu, inser jag, vi hamnade i samma seminariegrupp första dagen på skolan och bytte telefonnummer med varandra för att kunna kontakta nån i gruppen om vi skulle bli sjuka eller så. Sen hade vi turen att vi hamnade på samma praktikplats - och på den vägen är det! Jag är så glad att vi fortfarande håller kontakten och träffas då och då!

Lite julklappar fick jag tag på, om ni undrar. Och en termometer, killen som fixade utsidan av våra fönster råkade skära av termometersladden som hängde ut...

Så här ser fönstrena ut på utsidan, förresten. Blir bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar