2016-12-31

2016 i siffror

1 begravning har vi tyvärr varit på även i år
2 gravida har vi just nu i släkten (såvitt jag vet) och 2 blogginlägg på handarbetsbloggen är allt jag hunnit med
3 länder har vi varit i under året, Polen, Tyskland och Danmark
4 (alla) deltävlingar i Tjejklassikern har jag och syrran klarat av
5,5 vab-dagar (minskning med 2,125)
6 :e klass började Elvira
7 gånger har jag varit på bio i år (eller möjligtvis 8)
8 år fyllde Oskar
9 kilo för mycket (minst) väger jag, det har inte varit ett så bra år ur den synpunkten
10 fönster och en altandörr har vi bytt på vårt hus
11,6 böcker/månad har jag läst i snitt (minskning)
126 inlägg på julbloggen (minskning)

139 böcker har jag läst (minskning)
369 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (minskning)

7233 besökare på bloggen under året

Tack för att ni varit med mig det här året alla bloggläsare! Nu ser vi fram emot ett nytt fräscht 2017!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar