2016-12-28

Mellandags-shopping

Reahandla är inget jag är bra på. Vi var till stan igår, mamma, barnen och jag, men köpte inte nåt på rea. Oskar hade äntligen skrapat ihop till legot han suktat efter länge. Jag har aldrig sett en större eller tyngre legolåda.


Elvira köpte ridhjälm och ridbyxor för sina julklappspengar. 


Oskar hade ett trettiotal påsar att bygga ihop. Kommer ta några dagar!


Det var med en tjock bok med instruktioner om hur man ska bygga!


Själv köpte jag en klänning på Indiska (till ordinarie pris) och ett pussel på loppis (10 kr). Det har jag lite bråttom att lägga, vi måste ha bordet till nyår. 


Vi hade roligt på vår shopppingtur även om vi inte reafyndade!

1 kommentar:

  1. Sådär är jag också, jag hittar aldrig något på rean utan fastnar alltid för något bland de andra kläderna istället.

    SvaraRadera