2015-04-29

Skor och något gott!

Först ett förtydligande: Det förra inlägget om Polen är mitt bidrag till en tävling om att få åka med Bloggbussen 2015 till Polen med ett barn. Det vore jättekul att få åka, men det är ju fler som tävlar...

Sen måste jag lugna alla som tror att bara barnen och maken fått nya skor. Idag kom nämligen mina skor som jag köpt via Jobis skoförsäljare. Det dyker upp skoförsäljare på jobbet då och då, det är helt perfekt! Bra kvalité brukar det också vara. Jag var tvungen att ta en promenad och testa mina nya skor som jag ska springa i. Lätta och sköna!


Jag köpte också ett par snygga sandaler! Jag tror att ganska många på jobbet föll för just dem. Gillar dem, men jag hoppas de töjer sig lite så de inte klämmer på mitt ärr. 


Håkan smsade och frågade vad vi skulle äta ikväll. Något gott! svarade jag. Och det blev det. Räksmörgås!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar