2015-04-30

Regnig valborgsmässoafton

Jag trotsade regnet efter jobbet idag och gav mig ut och sprang intervaller. Som synes gick det riktigt bra!


Sen satt jag en stund på orienteringsklubbens stugas trapp, det var för blött för att skriva in hur jag sprungit i RunKeeper annars. Och så var jag lite trött! Men mina nya skor kändes riktigt bra!


Jag handlade, vi åt kvällsmat och sedan var det dags för brasa!


Tre syskon, man kan nästan ana att de små är ditsläpade!


Fiskdamm!


Vad gör man inte för att få godis?


Tal av kommunstyrelsen ordförande och sång av årskurs 5 bjöds vi på. Jag saknade dock de traditionella sångerna... Min frusna dotter fick vackert stanna kvar med oss andra tills efter fyrverkerierna. Vackert!


Imorgon är det första maj. Vad fort tiden går!
Välkommen sköna maj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar