2020-06-01

Firande i dagarna två!

Här har det firats ordentligt, både idag och igår! Igår förmiddag uppvaktade barnen mig på Mors dag! Jag fick ett halsband och örhängen av Elvira och en ljuslykta av Oskar!



Sedan åkte jag iväg och mötte upp mamma och mina syskon vid ett café. Där fikade vi glass med jordgubbar!


Vi försökte hålla lite avstånd till mamma!



Elvira gratulerade mig på Instagram också!



Småtjejerna sprang runt ute hela dagen! Och åt glass!





Och badade!



Håkan planterade vår nya vinbärsbuske!


 
På kvällen blev det födelsedagsfirande i trädgården!



Vi höll avstånd så gott det gick!







Korv med bröd och Budapeststubbe med rabarber och lime!



Johan och Roxanna spelade fotboll!



Presentbordet!



45 år! Hur kunde det bli så?



Elvira fotograferade mig. Och sig!



Idag är min födelsedag! Mina elever sjöng för mig och mina kollegor gratulerade. När jag kom hem väntade ett presentbord på mig!



Och ett dukat bord!



Vi åt tapas!



Böcker och ljuslyktor! They know me!



Nu varvar jag ner med lite stickning och serier innan det är läggdags!

1 kommentar: