2020-06-28

På väg hem

Underbart är kort, sägs det, och vår semester vid Höga kusten blev kort, men vi hade det väldigt bra! I lördags morse packade vi ihop och städade för att sedan åka hemåt. Oskar sitter på parkeringen och väntar på att Håkan ska fixa det sista. 



Vi passerade Höga kusten-bron och Ångermanälven igen. 



De målade även på lördagen!



Indalsälven 



Lunchen blev på Burger King i Hudiksvall. Vi hade tänkt stanna och bada här, men vi åkte vidare istället. 



Jag missade att fota Ljungan, men här är Ljusnan. 



Vi stannade vid ett IKEA för lite kaffe och glass, sen brände vi hemåt! Till kvällsmat blev det Subway. Sen njöt vi av sommarkvällen i skuggan i vår trädgård!



Bad i poolen!



Oskar testade sin nya pilbåge!



Och instruerade Elvira hur hon skulle skjuta med den. 



Håkan skördade potatis och jag läste!



En underbart semester, men också väldigt skönt att komma hem!

1 kommentar:

  1. Synd att ni inte kunde stanna till, men vi får hoppas på ett annat tillfälle. Hade jag haft råd med bil hade jag nog tagit en tur i Sverige förr eller senare och hälsat på mina 'internet'-vänner.

    SvaraRadera