2019-12-05

Blandat från veckan!

På jobbet så står vi inför en omorganisation, det har väl gjort att det känts lite tungt i veckan. Men efter jobbet har jag hunnit ett och annat trevligt! 

I måndags tog jag tåget till stan efter jobbet för att gå på körövning. Jag passade på att lyssna på altstämmorna på låtarna på tåget, så att jag kunde dem lite bättre på övningen. Dem ska vi sjunga på julkonserten den 15/12. 



Igår var jag intvingad till Marieberg Galleria, Elvira skulle köpa julklappar och så en födelsedagspresent till sin kompis Ida. Vi åt lite mat tillsammans och hade det riktigt mysigt!
 


Hon hittade en hel del, men inte allt! Resten hoppas jag att hon får tag på på hemmaplan!



Oskar hade gitarrlektion på eftermiddagen i går och spelade för oss på kvällen sen. 



Idag fick jag lite hjälp av Oskar med inklistring av läxor mm. Toppen!



Nu har vi sett de första två avsnitten av säsong 6 av Vikings och just nu tittar jag på Jul med Ernst innan jag ska gå och lägga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar