2019-12-31

Best Nine på Instagram

Det är alltid roligt att se vilka Instagrambilder som får mest likes under ett år. I år blev jag lite förvånad, det är inte alla mina favoritbilder som finns med. Här kommer de i alla fall, mina ”best nine” under året:

9. Den fina sjalen jag virkade i höstas, i höstfägring-CAL. 



8. Mathilda, Josefin, Maria och jag springer Vårruset!



7. Mamma med sina fyra barn!



6. Snö i Sälen, en härlig oktobermorgon!



5. Snö i Sälen, en härlig novembermorgon!



4. Selma spa med syster yster!



3. Snö och tända ljus, ännu en morgon i Sälen!



2. Håkans och mitt bröllopsfoto, från 2004!



1. Framme i Sälen, dags för ett härligt sportlov!



Mycket Sälen! Härliga bilder från ett härligt år! Blev lite sugen på att välja ut mina nio favoritbilder från Instagram, men det får jag nog vänta med till nästa år! Tack alla som gillar mina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar