2019-11-24

Arvid 4 år

Min systerson Arvid fyller 4 år på tisdag, så idag åkte Elvira och jag och firade honom! De bor utanför Jönköping så det är en bit att åka. När vi åkt rätt långt började en lampa lysa så vi fick stanna och fylla på vatten nånstans. Bilen håller på att rasa ihop...
Vi lunchade på Burger King vid Östgötaporten. Innan vi kom fram passade vi på att besöka A6 för att köpa skor åt Elvira. 

Sedan åkte vi hem till Arvid. Han hade fullt upp med att leka med alla saker!



Vera var lite försiktig först, men tinade upp och lekte med Elvira efter ett tag. 



Sen kom en massa släktingar och lekte!



Martina hade gjort en superfin tårta!



Fika!



Och lite mer lek!



På vägen hem stannade Elvira och jag, och även Maria och Johan, på Chop Chop i Mjölby och åt mat. Elvira och jag tog varsin barnportion och jag fick ändå med mig två matlådor hem. 



Tack Arvid för att vi fick vara med och fira dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar