2019-12-13

Belöning!

Ni kanske undrar hur det går efter min GBP-operation? Jag mår bra! Jag har vant mig vid att äta lite och ofta och att ta vitaminer varje dag. Jag rasar stadigt i vikt. Igår passerade jag den magiska gränsen 30 kg! Det firade jag med att köpa en röd tröja till jul!



Jag såg den i skyltfönstret när jag gick till biblioteket med min klass igår och fastnade genast för den. Vid sjutiden på kvällen skulle jag till Ica, men såg att den här klädaffären fortfarande hade öppet, de hade glöggmingel! Jag gick in och frågade efter tröjan och fick hjälp att hitta den. Hon som jobbade där tog fram storlek 38 och 40 och frågade vilken storlek jag har. Öh, jag vet inte, fick jag fram. Ja, men prova båda då! sa hon. Så det gjorde jag! Jag kunde ha storlek 38! Fast den satt lite tight över armarna, så jag tog storlek 40, men ändå! Det var ett tag sedan jag hade storlek 38, om jag säger så...

Visst var jag väl värd en ny tröja? Och visst är den fin?!

1 kommentar:

  1. Grattis! Såklart du förtjänar en ny julig tröja:)
    Har funderat på hur det går för dig med vikten så kul med en liten uppdatering:) Kram<3

    SvaraRadera