2019-12-31

2019 i siffror

0 vab-dagar. Jag har stora barn nu...
1 barn föddes i släkten under året, Olle!
2 gånger har jag klippt håret (+ luggen några gånger)
huvudstäder har jag besökt, Stockholm, Köpenhamn och Helsingfors 
4 månader har gått sen jag gjorde en gastric bypass
5:e klass började Oskar i höstas
6 övningar med SMS-kören tror jag att jag har varit på
7 gånger har jag varit i Sälen under året. (januari, februari, april, juli/augusti, september, oktober och december)
8 inlägg gjorde jag på handarbetsbloggen (minskning)
9:e klass började Elvira i höstas
10, eller mer exakt 9,6, böcker per månad har jag läst (minskning)
24 inlägg på handarbetsbloggen blev det i år! (ökning)
32,5 kg har jag gått ner i vikt
75 inlägg på julbloggen (minskning) 
116 böcker har jag läst (minskning) 
310 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen

Antalet besökare på bloggen kan jag tyvärr inte få fram, då besöksräknaren inte fungerar längre. 

Tack för att ni varit med mig det här året alla bloggläsare! Nu ser vi fram emot 2019 och hoppas att det blir ett härligt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar