2019-12-22

Julförberedelser och små tjejer!

I fredags kom de, Penny och Roxanna, för att stanna till julafton. Jossan jobbar. 
I fredags roades de av Oskar och hans kompisar Lea och Sanna, som var här för att ha ett Harry Potter-maraton. Tjejerna ritade och pysslade förstås också. 



Jag slog in paket och Penny gjorde en önskelista!



På kvällen blev det På spåret mm. 
Igår gjorde jag julgodis mest hela dan. Här hjälper Penny mig med Rocky Road Fudge.



Vi hann gosa och mysa också!



Snickers, julkola och Salt lakritskola blev det också. 



Fika gjorde vi förstås!



Oskar hjälpte mig med kolorna, Mathilda, som alltid brukar hjälpa till, höll sig undan och kom senare på kvällen. 





Vi tittade på julavsnitt av lite av varje på SVT play, bland annat Saltkråkan!



Mathilda dök upp framåt kvällen och vi slötittade på Skyfall medan jag grejade med kort på datorn. 

Jag var trött och matt mest hela dan, men fick en hel del gjort ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar