2017-06-02

Min födelsedag!

Igår fyllde jag år! Någon på jobbet trodde att jag fyllde 37, det tackar jag för! Lite mer är det ju!
Jag blev gratulerad på morgonen av Håkan och lite senare av barnen. Elvira kom ihåg det trots att hon var pirrig och höll på att packa för att åka på skolresa. 
Efter jobbet, där jag fick kramar, kort, en plastblomma och vacker sång av mina elever, fikade jag och Oskar. 
Sedan var det dags att hämta Marcus och åka på mtb-tävling. 
Det var lite otydligt skyltat den här gången, så vi hamnade i fel grupp först men det ordnade sig. Här är de precis o starten. 


Oskar tappade sin vattenflaska och hamnade på efterkälken lite, så han var missnöjd efter första varvet, men det glömde han snart. 


På väg mot mål!


Efteråt blev det kvällsmat på Burger King. Två nöjda killar!


När jag kom hem fick jag ett kort från Göteborg, Elvira såg ut att ha det bra!


Nej, nu ska jag till jobbet!

1 kommentar: