2017-06-29

Liseberg del 2

Barnen ville åka jukebox, men det var lång kö hela dagen. På kvällen minskade kön och de åkte!

Vi spelade på chokladhjul. Vi hade som tur var bestämt att vi skulle dela på vinsten om det blev något, för den enda som vann var Ingmarie. 


Flumride, tyvärr skymmer jag Elvira. 


Hanghai!



Oskar och Marcus i Helix! Jag och Elvira åkte istället Lisebergbanan tills jag mådde illa...


Grabbarna avslutade kvällen med Helix. Oskar tyckte lite synd om mig som inte kunde åka en gång till (jag också), han ville dessutom visa mig att de höll upp händerna i alla loopar! Jag försökte fota det, men det var för mörkt. Här åker de i alla fall!





Vi lämnade Liseberg strax före halv elva, med två trötta men nöjda grabbar och en mycket trött tjej. Finingar!


Ingmarie och jag turades om att köra hem, jag körde sista biten men var förvånansvärt pigg. Vi var hemma vid halv två. Idag sov barnen till kvart över elva, rekord tror jag!

1 kommentar:

  1. Jag brukade älska att åka alla attraktionerna på nöjesfälten (förutom de snurriga...), men nu kan jag knappt åka någonting utan bli väldigt illamående vilket är jättetråkigt! Känner mig så himla GAMMAL ...eller som ett litet barn som bara kan åka små karuseller!!! Fast nu skulle jag antagligen bli illamående av karusellen också..:=(((

    SvaraRadera