2016-06-06

Oskars födelsedag!

Oskar hade beställt väckning till klockan 8, så då gick vi upp och firade honom!
Han har ju redan fått sin stora present en cykel, men han fick en bok, lite lego och en skylt som Elvira gjort. 



Oskar satte igång med att bygga legot han fått av Mathilda, tekniklego 9-14 år, och det höll han på med i fem timmar ungefär!
Under tiden cyklade syrran och jag två mil. Sedan åkte vi och Mathilda på loppis. 



Elvira var med Ida!


Sedan hjälptes Oskar och jag åt att dekorera tårtan!


Penny kom. Elvira och Ida hade städat i lekstugan och tog med henne dit. 


Sommarfina!


Penny gratulerar morbror Oskar!


Farmor och Oskar!


Lek i solen!


Snyggingen!


Elvira fick en medalj av moster, nog bör man få det när man är snabbast på 60 m i sin årskurs!


Dags att blåsa ut tårtljusen!


Fikadags!


Penny och morfar!


Vi firade naturligtvis nationaldagen och sillens dag också. Håkan var så lycklig över att han fått tag på färskpotatis!


Det är så härligt att kunna sitta ute och äta!


Nu går dagen mot sitt slut. Vi har sett ett avsnitt av Game of Thrones och nu tror jag att de flesta i huset sover. Snart ska jag också sova, så jag är utvilad inför de sista tre dagarna med mina elever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar