2016-01-05

Shopping, övernattning och pulkaåkning!

Igår blev det en shoppingrunda för Elvira och mig. Jag köpte vinterskor, Elvira köpte kläder och mobilskal.  Fikade gjorde vi också, först hemma hos Marcus, där vi lämnade av Oskar, och sedan på Marieberg. För mig blev det årets första semla!


Mina nya kängor!


Oskar skulle sova hos Marcus. De åkte och badade bland annat. Det gick bra att somna hos Marcus, men han vaknade mitt i natten, så då fick jag hämta honom. 

Idag har Håkan och jag packat upp resterande lådor med köksprylar, slängt, ställt in i skåp och skänkt till loppis. 
Håkan och barnen har åkt pulka. 


Jag har ordnat så att Ikea betalar vår snickare för att sätta dit bänkskivan och så har jag sett till att vi fått 1500 kr i ersättning eftersom bänkskivan blev så försenad. Hoppas det blir klart snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar