2013-04-20

Läget!


Det ser ut att bli en härlig dag idag! Elvira, jag och kanske Mathilda ska åka till stan och handla lite. Jag hittade en cykel till Oskar på blocket som vi ska hämta, och så ska vi kika lite på skor. Efter rensningen vi gjorde för ett par veckor sedan är det alldeles tomt i skohyllan så det är bäst att fylla på lite.
Nu är vi pigga igen allihop, bortsett från hosta och snuva. Jag jobbade torsdag och fredag, då var Mathilda snäll och vabbade. Att jobba var jobbigt, jag var inte helt i form så det var jobbigt att röra sig. Igår var det min tur att bjuda på fika på jobbet så jag gjorde en blåbärspaj. Det fanns kvar av den så det räckte till blåbärspaj till barnen, Mathilda och mig i går eftermiddag!

Jag önskar er en härlig vårdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar