2013-04-21

Aprilsöndag

Vilken härlig dag! Soligt och varmt! På förmiddagen sjöng E-kören i Metodistkyrkan. Jag har inte kunnat vara med på övningarna så mycket i vår, pga jobb och sjukdom, så jag kände mig lite ringrostig. Men det var roligt att sjunga. På eftermiddagen var vi hemma hos syrran en stund. Vi satte upp deras studsmatta och sedan hoppade Lovisa och barnen. De lekte också med vattnet och isen i poolen. Det kändes som om Oskar var halvvägs ner i poolen mest hela tiden, så jag hade hjärtat i halsgropen...
Vi fikade på altanen. Lovisa hade bakat makroner, de var smaskigt goda!

 
När vi kom hem ägnade sig barnen åt att cykla. Oskar körde trehjuling och så sprang vi och övade lite med honom. Han får inte riktigt till det där med balansen. Vi får öva mera!

Nä, nu kanske det är dags att gå och sova? Imorgon är det dags för jobb igen, jag hoppas att vi slipper mer sjukdomar och vab nu i vår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar