2013-04-28

Polis, tomater, rensning - lite av varje alltså!


Här kommer lite blandade bilder från dagen! Oskar har varit polis, men han har inget hölster vilket är ett problem. Pistolerna är för tunga dessutom, byxorna åker ner.
Håkan har planterat om tomatplantorna, nu står de i krukor i växthuset. Sommaren närmar sig!
Vi har börjat röja i en av vindsgarderoberna, eller vad det nu kan heta. Den var inte röjd på länge, vi har proppat in mer och mer prylar, huller om buller. Nu plockade vi ut allt, oj vad mycket det var. Hittills har vi fyllt bilen med skräp som ska till tippen imorgon, jag har fyllt två Ikeakassar och en annan stor kasse med saker som jag ska skänka till Pingstkyrkans loppis och så ska jag försöka sälja några saker. På loppis kommer man kunna hitta det mesta som behövs för att inreda ett rum i rosa, Elviras rosa period verkar vara slut, och letar man bebisleksaker så kommer man kunna fynda en del.
Nu sitter jag och funderar på att lägga mig. Vi har studiedag imorgon, förskolan och fritids har stängt så mamma ska vara barnvakt.
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar