2011-09-27

Nytt bandage

Idag har jag varit hos läkaren och tagit bort stygnen. Så här såg foten ut innan stygnen togs bort. Den ser rätt rak ut tycker jag.



Mamma fick vara chaufför och skjutsa mig till lasarettet. Tack för skjutsen!

Ingalill hämtade barnen på förskola och fritids idag, sedan fikade vi. Tack för hjälpen!


I förmiddags var en av mina arbetskamrater här och fikade, det var roligt! Jag fick veta lite vad som händer på jobbet, man missar ju en hel del när man är hemma ett tag... Någon dag ska jag be mamma skjutsa mig till jobbet så att jag kan fika lite med minakollegor!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag snubblade över dina hallux valgus-inlägg när jag satt och kollade runt lite om det på nätet. Jag opererade andra foten för två veckor sedan och sitter hemma och har foten i vädret om dagarna. Kul att jag inte är ensam iaf!

    SvaraRadera