2011-09-23

Dagens nyheter

Vår vattenkran i köket, som varit trasig och droppat länge, gick väldigt sönder i helgen, så nu kom vi oss äntligen för med att få en ny installerad. Den nya kranen droppar inte, inte heller lossnar handtaget när man försöker spola vatten. Fantastiskt! Så här blev det:


Mathilda kom hem idag. Hon hade med sig lite presenter från Paris. Jag fick ett fint halsband, det passade mig väldigt bra!


Barnen fick muggar med Musse och Mimmi på, som de nu dricker Coca-cola ur. Fredagsmys! Håkan fick en flaska vin.


Håkan har varit hemma från jobbet idag, utom en stund på morgonen. Han har feber och mår inte alls bra. Jag har haft huvudvärk sedan igår eftermiddag, det är inte roligt. Igår eftermiddag lyckades jag dessutom med att halka med ena kryckan och ramla pladask på golvet. Jag har lite mer ont i foten, men hoppas på att det inte är något allvarligt.
Två personer som jag tycker mycket om opererades igår. Den ena operationen vet jag ännu inte hur den gick, den andra operationen kommer att följas av en till. Sånt är aldrig roligt. Jag hoppas och ber att allt går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar