2011-09-24

Lördag

Idag öppnar jag min julblogg för säsongen! Välkommen dit! Min julblogg hittar du här, eller så tar du dig vid via länken till höger. Julen börjar ju närma sig nu! (Ja ja, jag vet att det är tre månader kvar!)

Idag ska jag göra ett försök att ta mig uppför trappan till svärmors lägenhet, vi ska dit och fika i eftermiddag.

Idag har jag gått långa sträckor (flera meter) på vänster häl, jag är så duktig! Eller hur?

Idag har jag ont i huvudet. Precis som igår. Och i förrgår. Vet inte om det kan ha med det myckna kryckgångandet samt ett minskat tablettintag att göra.

Idag ska vi köpa lördagsgodis, barnen väntar... (Inte jag. Jag tycker ju inte om godis. Alls. Nästan. Eller bara lite. Eller ok, jag väntar också...)

Idag önskar jag er en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar