2011-03-18

Vår eller?

Igår var Elvira ute och cyklade, äntligen var det barmark på vår gata. Vilken lycka att åter få cykla!


Oskar, som jag fick hämta på förskolan eftersom han har feber, var också ute en stund.


Vi hittade snödroppar, vilket vårtecken! Visst blir man glad!


Idag ser det ut så här hos oss... Hur kunde det bli så fel? Det är inte lite snö som har kommit heller...


Inne är det lite vår i alla fall, tomatplantorna växer och frodas!


Idag vabbar jag, jag är alltså hemma och tar hand om min febrige son. Jag mår illa i huvet, sa han nyss. Stackarn! Utöver att ha hand om honom har jag också hunnit skjutsa Håkan till jobbet (bilen startade ej, den var på verkstan i veckan men de kunde inte hitta felet, de ska kolla den igen idag), damma, dammsuga och moppa på nedervåningen. Nu måste jag fundera ut vad vi behöver handla i eftermiddag, om vi har någon bil att åka och handla med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar