2011-03-06

Härlig vinterdag!

Fika utomhus i solens sken, det är härligt! 


Inspirerade av Vasaloppet blev det sedan skidåkning för barnen. Elvira har precis gått i mål på den här bilden. Oskar är trött efter gårdagskvällens sena besök hos Tim, han grät sig igenom skidåkandet men ville ändå inte sluta.


Underbar dag, underbart väder! Underbart också att jag faktiskt börjar på att kunna gå normalt, jag är inte helt där än, men det kommer! Fortfarande går jag på hälen/utsidan av foten om jag inte tänker mig för, men jag försöker att komma ihåg att gå på hela foten och det går bättre och bättre. Jag kan dessutom böja lite på stortån nu, det kunde jag inte alls i onsdags. Igår körde jag bil för första gången på 6½ vecka, det gick rätt bra. I morgon ska jag börja jobba halvtid, jag hoppas att jag kan börja jobba heltid nästa måndag!

Stackars Jerry Ahrlin vann inte i år heller, förresten. Det måste vara hemskt tråkigt att år efter år vara så när men inte vinna. Grattis till Jörgen Brink!

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att din headerbild är helt fantastisk!!!!
    Håller med om att det var synd om Jerry, men grattis Jörgen Brink!
    Hoppas du kan börja jobba som vanligt snart.
    Kram Mia

    SvaraRadera