2011-02-02

Vårkänslor

Jag satt ute en stund nu på eftermiddagen och fick lite frisk luft och lite sol på näsan. Visst får man lite vårkänslor när solen skiner och det droppar om snö som smälter? Jag vet att det kan komma mer vinter, att det kan dröja länge tills det blir vår på riktigt, men man kan ju alltid hoppas att våren är på väg på riktigt. Jag älskar dagar som denna!


Hur går det med foten då, kanske det är någon som undrar. Jo, jag har börjat belasta den lite, hälen alltså. Det gör ont, så ibland hoppar jag på ett ben istället, men det är lite lättare när jag kan halta fram, ibland till och med med bara en krycka. På onsdag om en vecka ska jag till sjukhuset igen för att ta bort stygnen och se hur det ser ut, sen tror jag att jag ska ha gips och bandage i tre veckor till efter det. Hoppas jag får se hur foten ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar