2011-02-26

Födelsedag

Jag vet inte vad jag sysslade med igår, jag glömde alldeles bort att blogga om vårt födelsedagsbarn Josefin! Hon fyllde 20 år igår och vi väckte henne med skönsång på morgonen! Oskar ville gärna hjälpa sin älskade storasyster att öppna kuvert men var nog lite besviken över att det inte var några stora paket han fick hjälpa till att öppna. Filip var lite trött som synes!


Vi firade inte Jossan så mycket mer igår, hon var på restaurang och bio med Filip på kvällen. Ikväll däremot ska vi äta god middag och tårta! Stort grattis till vår älskade Josefin!

Idag måste jag också gratulera min svåger Kenneth, som fyller 47 år idag! Jag är en snäll svägerska och lägger inte ut korten på honom från 80-talet som jag nyss har scannat in i datorn =) Kenneth, hoppas du får en härlig dag i skidbacken och blir ordentligt uppvaktad av familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar