2011-02-03

Handarbetar!

Sorry, jag har så många handarbeten att göra klart att jag inte hinner blogga. =) Just nu håller jag på med en lila kanin och med raggsockor. Idag har jag dock inte bara handarbetat, jag har också varit på apoteket och köpt medicin (fick skjuts av mamma) (och fy vad långt det var att hoppa från parkeringen) och varit hos mamma och pappa och fikat. Sen hämtade mamma barnen, köpte nya fodrade stövlar åt Elvira och var här hemma hos mig och barnen tills Håkan var på väg hem. Det är tur att barnen har en mormor och en farmor som gärna ställer upp som barnvakter när det behövs!
Just det, jag fick besked att min mobiltelefon är lagad! Nu ska den bara hämtas, i Örebro. Och sen återstår det att se om den fungerar...

Nej, nu ska jag sticka vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar