2010-09-12

Ullared - inköpen

Här kommer bilder på en del av mina inköp, mest kläder. Jag hade tio kassar med mig hem, så jag orkade inte fota allting!
Elvira fick ett skidset för 299 kr och Oskar en overall för 299 kr.Bilden blev inget vidare (det är svårt med reflexer, men jackan är lila, byxorna svarta och overallen är svart med blå detaljer.

Här är en rosa bild. Joggingdress Milla, tvådelad, 139 kr. Klänning 59,95. Jeans 89,95. Rosa, svarta och gråa leggings, 39,95 styck. Och så vantar, mössa och strumpor.


En blå/svart bild. Jeans 69,95. Joggingdress Alfons, tvådelad, 139 kr. Långärmade T-shirts 39, 95, 49,95 och 59,95. Pyjamas 69,95. Strumpor, mössa, vantar och halskrage.


Lite pysselsaker fick Elvira, hon älskar ju att pyssla!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna! Så kul att kika in hos dig :o) och vilka fynd du gjort på Gkås! Har själv aldrig varit där men skule gärna vilja åka dit för att kolla in den omtalade butiken! Ville bara tala om att du har en vinst att hämta hos mig :o) Så om du mailar din adress till mig så kommer paktet med posten. Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera