2010-09-03

Fredag igen!

Vad skönt det är med fredagskvällar när man har jobbat hela veckan! Det är så mycket nytt för mig på jobbet nu, så jag tror att jag är tröttare än vanligt. Hjärnan jobbar för fullt mest hela tiden(skönt för den att få göra det emellanåt).
Denna eftermiddag har jag hämtat barn på fritids/förskola (det var långt att gå när jag skulle hämta dem), handlat, sorterat barnkläder, skrivit shoppinglista (Ullared), handlat igen (det jag inte fick med första gången) och nu gör jag inte så mycket utan slöar med barnen framförBollibompa. Oskar gillar inte SuperSuraSunkSara men SuperSnällaSilverSara tycker han om.

Jaha, där fick jag ta paus från skrivandet för att torka upp glaset med Coca-Cola som Oskar med berått mod slog ned på golvet. Envisa rackarunge!

Idag ska vi äta krabba till kvällsmat, det har jag aldrig gjort så det ska bli spännande!

Den närmaste tiden kommer mina citat från boken KÄRLEK Handbok för älskande och andra drabbade.

Dagens citat:
Klok och kär
Är ingen dödlig
William Shakespeare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar