2010-09-09

Lång lista

På lördag är det dags för familjens höstresa till Ullared. Jag, Håkan, de stora "barnen" och svärmor ska iväg och shoppa bilen full. Mathilda har redan dykt upp här hemma, till Oskars (och vår) stora glädje, Jossan och Kalle kommer imorgon - roligt att ha alla hemma hos oss! Jag fick inte lägga Oskar ikväll, det skulle Ninna göra...
Elvira och Oskar får inte följa med till Ullared, mamma och eventuellt Lovisa har lovat att vara barnvakt.
Nu är min långa inköpslista skriven, men jag väntar med att skriva ut den tills i morgon, jag kanske kommer på fler saker. Mamma och syrran har ett och annat de vill att jag ska handla också. Och jag har lovat Elvira att köpa något litet som hon ska få när vi kommer hem.
Jag hoppas vi får en rolig, trevlig resa och att vi hittar allt på våra listor!

Dagens citat:
Det bästa sättet att få sin man att göra något
är att antyda att han kanske är för gammal.
Anne Bancroft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar