2009-04-22

Några snabba rader

Snart vaknar nog Oskar, så det får bli ett par snabba rader här. Vad har jag gjort de senaste dagarna?
* Varit på Killevippen (Öppen Förskola) och sett Oskar krypa för första gången!
* Besökt pappa på lasarettet, hoppas att vi snart får veta vad som hänt.
* Lagat kalopspuré i totalt kaos, med Oskar krypande runt benen samt alla burkarna i "plastburksskåpet" utdragna på golvet.
* Fikat med min svägerska Alexsandra medan Isak och Elvira lekte.

På fredag åker vi till Göteborg och firar vår 5-åriga bröllopsdag! Ska bli roligt. Får väl se vad vi hittar på, det enda vi vet är att vi ska sova på hotell och äta frukost. Älskar hotellfrukostar!

Jag är sjukt sugen på att klippa Oskars hår. Har varit det länge, men nu kan jag nog inte stå emot länge till. Mamma och svärmor är helt emot detta, så vi får väl se vad de säger om jag vågar...

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska: Klippa sonen, bjuda mig på fika i morgon och njuta galet mycket i helgen!
    Kram/ Syster Yster

    SvaraRadera