2022-08-21

Hänt i veckan!

Jobbet har ju dragit igång och det innebär risk att jag inte hinner/orkar blogga och därför kan det bli ett och annat sammanfattande inlägg. Sorry. 

I söndags, när vi firat Penny, tog Elvira ut kattungarna  under kontrollerade former. 
Lucy!



Tumnus!



Jag vilade, det tar på krafterna med sen kväll, musikal och kalas!



De är så söta!



I måndags fick de komma och hälsa på på nedervåningen!



Spännande att utforska , många nya dofter!





Syrran, Elvira, Oskar och jag tog ett kvällsdopp!




De är riktiga matvrak och slukar all blötmat vi ställer fram. 



Det var dags för årets sista Svansen på Skansen och vi improviserade hastigt fram lite röror och kyckling. 



Sen lyssnade vi på Tommy Körberg!



Och sa farväl till Sanna Nielsen!



I onsdags gick vi så det mesta klart i klassrummen, i alla fall på ytan. Vi gjorde Goodiebags till eleverna!



Klassrummet ser fint ut och ballonger är uppsatta!





Redo att välkomna barnen!



Elvira och jag var till stan en sväng. Sen blev det en promenad!



Så var det dags för skolstart! Här är jag i blå klänning!



Katterna var ensamma hemma i flera timmar, men det gick bra. Men jag tror de undrade var vi var!



Jag har haft en bra skolstart med eleverna. Elvira och Oskar är också igång med skolan, även om de inte riktigt har vant sig vid tidiga morgnar än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar