2021-02-25

Sportlov i Sälen, onsdag

En blåsig och dimmig dag. Oskar valde att slappa i stugan på förmiddagen. Jag åkte och handlade lite mjölk mm, det var 12 personer på stora, nya Ica Lindvallen, så det kändes väldigt lugnt. 
Hemma var det dags (för Håkan) att skotta. Snön rasade från taket. 



När han hade skottat rent en gång kom det mer. 



Inte så mycket kvar på taket, men desto mer framför huset. 



Oskar åkte till backen en kort sväng. 



Håkan fick skotta lite till. 



Sent på eftermiddagen kom Elvira och syrran upp!



Vi åt pasta med skolans ost- och skinksås och pratade och slöade. Sent på kvällen dök Johan och Mathilda upp. Johan hade kört till Stockholm på dagen och körde sedan till Sälen, så han var rätt trött. 

I natt gick larmet på syrrans bil, jag antar att det är nåt som är fel. Jag hade svårt att somna om, så jag är lite trött!

Idag ska jag se om jag orkar åka lite slalom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar