2021-02-13

Bättre och bättre dag för dag

Onsdagen, första dagen efter järndroppet mådde jag inte bättre, istället blev huvudvärken värre och yrseln var som förut. Syrran tittade in med lite tröstgodis. 



På torsdagseftermiddagen började jag känna mig lite klarare i huvudet och inte riktigt lika yr, blev inte åksjuk när jag vred på huvudet. 

I fredags kändes det ytterligare lite bättre även om jag fortfarande var snurrig. 
Aslan följde efter Elvira när hon gick till tåget. Han kom inte hem på tre timmar, jag hann bli orolig. Shelly var helt oväntat väldigt gosigt, antingen kände hon att jag var orolig eller då ville hon ta Aslans plats som vår keligaste katt!



Efter tre timmar dök Aslan upp som tur var!



Idag har jag mått ytterligare lite bättre och varit ute och rört på mig lite, fixat lite inför Alla hjärtans dag. Jag tvingade syrran att följa med, ifall jag skulle trilla ihop. Tur att det finns hyllor och sånt att hålla i sig i!

Till efterrätt ikväll var vi sugna på Créme Brûlée, och på att testa gasbrännaren. Oskar fixade det mesta helt själv!



Innan det åt vi kyckling, pommes, hummus, grekisk sallad och tzatziki. Tzatzikin hade Elvira gjort!

Créme Brûléen blev riktigt god!



Sen tittade vi på mello. Nu börjar det luta åt läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar