2020-03-13

Tandläkarbesök och barnvakt!

Igår var jag hos tandläkaren för att laga en tand som spruckit. De fick ta bort en av mina gamla amalgamfyllningar, vilket kändes bra. Jag har inga större problem med att gå till tandläkaren, det jobbigaste är när det blir fullt med grejer i munnen och fullt med saliv men svårt att svälja. Nu är tanden lagad, men det var flera sprickor i den så risken är att den går sönder mer. 



När jag kom hem var det ”åka-till-Sälen-väder”, förut åkte vi ofta runt påsk istället för sportlovet. Då var det ofta vårvinter med smältande snö, sol och asfalt, antingen när vi packade bilen eller kom hem! 



Håkan och jag åkte och hämtade Penny och Roxanna på förskolan. Sen blev det fika!



De pysslade lite och sen gick vi ut en sväng!





Gullungar!





Sen kom deras farmor och hämtade dem. 
Vi åt tacos, såg på Bäst i test mm, en vanlig fredagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar