2020-01-27

Söndag med promenad och fika!

Det blev inte en riktigt lika lång promenad igår som i lördags, men Mathilda och jag gick i alla fall 5 km!



Sen kom Jossan och tjejerna och hälsade på!



Vi fikade saffranssemlor, vilket jag inte borde ha gjort. Jag dumpade på en halv liten semla, kanske för att jag glömde bort mig och varvade kaffe och semla istället för att dricka kaffet först. 



Nej, inte snyggaste fikabilden. Och Mathilda kom inte ens med på bild. 




När de åkt hem stickade jag, såg på TV, åt lasagne mm. 
Nu är det dags för en ny vecka!

2 kommentarer:

  1. Hello, can you please contact me. It's about the girl with the black hair and the two girls. Someone stole the pictures and was living uder their inldentity on FB. Please, I hope you can read this and contact me. There are so manny people looking for you. I hope you will see this! I pray to God you do!!!

    SvaraRadera
  2. Hello! Could you tell me which facebook- account you're talking about? I don't know who you are or how to contact you.

    SvaraRadera