2019-06-14

Skolavslutning!

Igår var det dags för skolavslutning! Jag gick hemifrån innan barnen fixat till sig ordentligt, men så här finklädd var Oskar i alla fall. Ni får tänka er att han hade fixat till håret också! Oskar slutade fyran nu, tiden går så fort!



Oskar skickade ett kort på Elvira, jag får se om hon tvingar mig att ta bort det. Fin är hon i alla fall, min stora tjej som slutade åttan!



På jobbet gick vi först till den lokal vi brukar hyra, med alla ettor och förskoleklassen. De sjöng fint, vi sjöng sommarsånger gemensamt och det blev en fin avslutning som det brukar bli. Jag och min kollega Jessica samlade sedan alla ettor i ett klassrum och bjöd på rulltårtebakelser. 



De fick diplom och Grej of the Day-armband och sedan sa vi adjö! Vi ses efter sommarlovet igen!



Jag fick en jordgubbsplanta och jordgubbsdryck av eleverna!



Mamma och Ingmarie skickade bilder från Oskars avslutning. Här är de på väg in i kyrkan. 



Här är en inzoomad bild på Oskar när klassen sjunger!



Vi firade med sushi och kebabrulle på kvällen!



Eftersom jag inte (som alla andra) fick nåt fint kort i grönskan på mina två finklädda barn så tog jag ett på dem när de satt tillsammans och sjöng på kvällen!



En härlig svslutningsdag och vi klarade oss från regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar