2019-06-02

Min födelsedag!

Igår morse blev jag firad av min familj. Här kommer Elvira och Oskar med paket!



Sedan mötte Mathilda och jag upp syrran, Vera och Arvid och så Johan och Lovisa, som kommit för att hjälpa till och barnvakta (bland annat). Vi åkte ut till bondgården, där Elvira precis ridit klart. 



Sedan tittade vi på djur! Lamm!



Här matar Elvira och Elsa lammen!



Kalvarna!



Vi tittade också på kycklingar och kaniner. Kul med djur tyckte Arvid och Vera!

På eftermiddagen gjorde jag första rabarberpajen för i år på egna, färska rabarber. 



Jossan kom med tjejerna!



På kvällen dök stora delar av släkten upp och åt snickarkorvssallad!





Kort när folk äter mat blir inte alltid bra, vi får väl se vad syrran säger om den här bilden!



Stefan och Samorn och Håkans armbåge!



Marängkrisptårta med jordgubbar!



När gästerna gått spelade vi Ticket to ride!



Det var en bra födelsedag!!! Tack för alla gratulationer!!!

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott:)
    Det har varit tufft...Glädjen har liksom försvunnit med Tyson, och att sedan vara utan hundarna i fyra dagar och bo hos min dementa mormor slet otroligt på psyket.
    Nu försöker jag bara återhämta mig. Jag pratade med syrran om bloggen (som ju känts jobbigt på slutet) och vi kom fram till att jag skulle försöka fortsätta lägga upp inlägg varje dag(eftersom jag en gång i tiden fann det givande) men 'sänka' nivån på inläggen just nu så att det blir överkomligt för mig. Men det är fruktansvärt tomt och grått utan min bästa vän...
    Kram!

    SvaraRadera