2019-06-09

Lördag med syrran!

Syrran och jag började dagen med en promenad. Sedan åkte vi hem och åt frukost och duschade. 



Sen kom syrran till oss och drack kaffe, innan Elvira, syrran och jag åkte till stan och shoppade. Först köpte jag en bänk för mina födelsedagspengar. Jag köpte sandaler, mina hade gått sönder. Elvira letade skor men hittade inga. Syrran köpte grejer till gräsklipparen och letade sandaler. Jag och Elvira köpte lite toppar. Sedan åkte vi till Ikea och köpte korv/glass till lunch och handlade lite där. Så till Willys för att köpa ostronsås. Vi vände hemåt, men lyckades hitta en loppis som vi besökte också. 

När vi kom hem drack vi kaffe. Syrran åkte hem till sig och jobbade lite, jag skruvade ihop bänken. Visst blev det fint!





Sen kom syrran till oss och åt thaimat på kvällen. Vi tittade också på filmen Föräldrafällan med Oskar. 
En härlig dag!

1 kommentar:

  1. Så glad för att jag har dig att göra roliga saker med / syster yster

    SvaraRadera