2017-01-20

Veckorna går så fort!

Tiden bara swishar förbi - det är måndag och så är det fredag igen. Jag har jobbat, promenerat, inte ätit godis och sötsaker, (få kolhydrater över huvudtaget), hämtat Oskar hos Marcus mm. Det har inte hänt så mycket. Jo, klassen var på simskola igår, det blir ju lite utöver det vanliga.
Men idag måste väl räknas som en historisk dag? Sverige får 10000000 invånare och Donald Trump installeras som president. Jag undrar vad han kommer göra och hur det kommer påverka oss. Och det är jag väl inte ensam om att undra! 


Fredagsbuketten! 


Jag har sett På spåret (de åkte förbi min hemort!) och barnen tittar på Gladiatorerna. Håkan tittade på något annat. Vi åt sallad med salami, fetaost, vitlöksklyftor mm. Snart är det nog läggdags, vi är ofta väldigt trötta på fredagkvällar av nån anledning. I alla fall Håkan och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar