2017-01-14

Lördag. Utan godis.

Jag sov länge i morse, trött efter veckan. Efter frukost och kaffe blev det en promenad. På eftermiddagen åkte vi och köpte godis (barnen, inte jag) och sedan åkte vi till svärmor och fikade. Barnen vill säga, Håkan och jag tog en slät kopp kopp. Som alltid en trevlig stund med Ingalill!
Det var vackert ute på vägen hem.


Till mellanmål åt vi fruktsallad, några frukter är väl snäppet för söta, men jag tycker jag är rätt duktig ändå. 


Oskar testade hastigheten på sin legogrej, den åker en meter på 2 min 45 sek. Vad blir det i km/h?


Jag är ju fortfarande täppt i näsan och slemmig i halsen, så jag gjorde ingefärsshot och hoppas på att bli bättre med hjälp av det. 


Jag unnade mig en bukett tulpaner också, nu är tulpantid, en härlig tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar