2021-09-17

Plugg, plugg, plugg

Ja, ni förstår vad veckan ägnats åt förutom jobb. Vi hade en skriftlig uppgift som skulle vara inlämnad idag och som gav mig en del huvudbry. Mest för att jag är så ovan. Och självkritisk. I tisdags morse la jag ut denna bild på Instagram, ibland får man försöka hålla humöret uppe även när det inte är det. 



En liten larv kan man också bli glad över!



Igår satt jag hela dagen på seminarium och föreläsningar. Före och efter det skrev jag på min uppgift. Tufft och jobbigt. Vet inte riktigt hur jag ska orka. 
En lite tröstande text från en av föreläsningarna. 



Elvira fick med mig ut på en promenad i regnet, det var välbehövligt. 



Jag såg till att köpa lite gott att äta under dagens föreläsning.
 


Och nu tar jag en lunchpromenad!



Choklad och motion = hälsa?

1 kommentar:

  1. Jag minns att veckans höjdpunkt ibland var att sortera tvätten för det blev en paus från studier och jobb... typ så. Men något jag också fick lära mig var "good enough" att vara nöjd med det jag hade åstadkommit för tiden och orken till att prestera på topp hela tiden fanns helt enkelt inte. Jag satte som någon typ av mål att ta en termin i taget och jag är glad över att jag inte gav upp även om jag emellanåt funderade på om det var värt det. Du kommer att fixa det!!

    SvaraRadera