2021-09-02

Nyhet!

Soluppgång på väg till jobbet! Härligt med soliga dagar!



Men efter ett par timmar var det dags att gå hem. Jag påbörjade nämligen en utbildning till speciallärare!
Det ska bli spännande! Jag oroar mig lite för hur det ska gå, jag får ta tjänstledigt utan lön från jobbet och får tillbaka en del av pengarna efter att jag klarat olika delkurser. Men tills dess kommer ekonomin att vara sådär. Därför tar jag bara ledigt när jag måste, vilket i sin tur innebär att jag kommer få lägga mycket av min fritid på att plugga. Vi får se hur det går, om jag orkar!



En timmes lunch är lyxigt, hur som helst, det har jag aldrig annars. Jag hann ut i växthuset och kika på min ananas-tomat!



Efter all information, som det var mycket av på uppstartsdagen, var det skönt med en promenad/joggingtur!
Jag sprang nog hälften av 5 km!



Efter kvällsmaten kom syrran och hjälpte mig med altanen. 





Nu är det nästan, nästan klart! Jag måste köpa en bräda till för en var så ful. 



Visst ser det bra ut!



Jag måste nog byta stuprör och hängrännor nu också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar