2021-09-26

Geocaching i Trollskogen mm

På förmiddagen idag tog Håkan, Mathilda och jag en promenad i Trollskogen för att ta några nya cacher. Vi besökte trollens skola och hälsade på en kollega!



I backen där uppe vill jag åka slalom om några månader!



Vi hälsade på Orvar på dass. 



Skidåkarna har det tufft, underlaget är inte det bästa. 



Jag och Håkan



Åke Skider



Vi tog en annan väg ner och hamnade så småningom i familjebacken! Det är så vackert i fjällen!





Trysil med snö på toppen!



Skidbackar. Längtar!



Har jag sagt att jag älskar Sälen?



Ski Star Lodge och i bakgrunden Stor-Närfjället där vi vandrade igår. 



Sen åkte vi till stugan, packade, åt lunch, städade och åkte hemåt. Det blev fika i Vansbro! 



När vi kom hem blev det kebabtallrik/rulle/sallad till kvällsmat. Nu sitter jag och stickar och tittar på Modern kärlek, en romantisk ”novellserie” som jag nyss hittat och fastnat i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar