2021-09-24

Hösten gör sitt intåg

Kvällarnavi veckan har innehållit mycket plugg. Dels har jag pluggat själv, dels har jag hjälpt både Elvira och Oskar att plugga inför prov. 

I onsdags kapitulerade jag för hösten och kylan och tog på mig långbyxor, strumpor och skor. 



På idrotten körde vi hinderbana, det var uppskattat!



På kvällen träffade jag min studiegrupp och vi drog upp riktlinjerna för vårt grupparbete. 
Igår regnade det massor, jag gillar inte stöket med regnkläder och små barn. Hoppas på en solig höst. 

Idag har jag träffat min studiegrupp igen (vi träffas digitalt förstås) och vi är nu nästa klara med vårt arbete. Under tiden fick Håkan handla och packa, nu är vi på väg till Sälen med Maria och Mathilda!

På Oskars skola är 15 barn i sex klasser sjuka i covid. En av Oskars kompisar, som han var med dagen innan han blev sjuk, har fått det. Som tur är testade Oskar negativt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar