2021-09-11

Ett ”veckan som gått”- inlägg

Jag skulle inte hamna här i höst. Plötsligt är det lördag och jag har inte bloggat på hela veckan. Den här hösten skulle jag skärpa mig. Och så rätt vad det är så är det lördagsmorgon. Tyvärr. Måste skärpa mig! Men här kommer lite om veckan i alla fall. 

Måndag: Fick hem en ny bok på posten som jag läste varvat med kurslitteratur. 



Tisdag: Fick hem lite garn som jag visst har beställt…



Pluggade lite och stickade och såg på Outlander. 



Pluggade, träffade studiegruppskompisar digitalt och bokade biobiljetter. 



Torsdag: På jobbet lyssnade vi på Dregen som läste saga i programmet Lässugen. Oskar hade halsont och cyklade och tog Covidtest själv. Tyvärr krånglade hans Bank-ID, men det ordnade sig. 



Slutade tidigt och hann med en eftermiddagspromenad!



Hittade en katt i fåtöljen med skön sovstil. 



Elvira fick sin andra spruta! Bara Oskar kvar, undrar om de kommer släppa på för hans åldersgrupp?



Fredag: Hos frissan. Det längsta, lite slitna ska bort. 



Såhär blev det!



Fick kramar av en katt!



Elvira åkte hem tidigt från skolan med feber, så nu väntar båda barnen på provsvar. 

Jag satt ute på min fina altan och pluggade!



Sen blev det kycklingburgare och Dobidoo och Outlander!

Idag hade vi tänkt vandra lite, men vädret ser inte lovande ut. Det kanske får bli en shoppingtur för att hitta en ny mikrovågsugn istället. Vår mår inte bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar