2019-01-21

Selma Spa - Söndag

Efter en natt då jag sov gott var det dags för frukost. Den var helt ok. Det fanns varm mat för de som vill ha sånt, god skinka, mycket att ha i yoghurten, frukt mm. Jag hade gärna kunnat tagit lite bär till yoghurten, men jag blev mätt ändå.



Möjligheten att göra våfflor är alltid trevlig!



Och våfflor med grädde och nutella smakar bra!



Sedan blev det en liten promenad i det vackra vädret. 



Vi hittade en cache!



Vi pratade bort förmiddagen och sedan åt vi lunch. Det var buffé, vilket innebär att jag mest åt av det gröna och det kalla. 



Lite ost och kex samt hallonmousse blev det också!



Vi satt i fåtöljer på glasgolvet (läskigt) och slöade en stund efter maten. 



Sedan var det dags för massage för min deloch  ansiktsbehandling för syrran. 



När det var klart åkte vi hemåt. Vacker vinternatur!



Tack syrran för en härlig spa-helg! Det bästa, som alltid, var att umgås med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar